ženská a mužská tvár obrátené k sebe a vibrácie čísel

Často kladené otázky – FAQ

·  Často sa mi stáva, že vidím tie isté čísla – na hodinách, ŠPZ značky, ap. Čo to znamená?

Odpoveď: Opakovanie rovnakých čísel súvisí so sugesciou a autosugesciou v určitom období, kedy ste si niečo priali a teraz dostávate iba usmernenia (niečo ako značky), že ste na správnej ceste. Prípadne je aj možnosť, že si týmto spôsobom podvedome ozvláštňujete život, ktorý v niektorej jeho časti ovládol stereotyp – pocit, že sa „nič“ prevratne osudové nedeje. Želať si niečo, keď vidím rovnaké čísla je povera. Najskôr je nevedomé želanie a až potom prichádza registrovanie rovnakých čísel – synchronicita alebo zmysluplná náhoda. Príčina javu sa dá zistiť regresnou terapiou – návratom do minulosti. Význam čísel nájdete v článku Význam čísel.

·  Niektoré služby ZDARMA mi nefungujú, prečo?

Odpoveď: Ak nemáte aktualizovaný  prehliadač internetových stránok,  je možné, že niektoré on-line výpočty vám nebudú fungovať, pretože staršie typy prehliadačov nepodporujú rôzne interaktívne výpočty na www-stránkach.  Nainštalujte si najnovšie aktualizácie prehliadača web-stránok. Odporúčame vám prehliadače  IE, Firefox, Opera, Chrome.

·  Aká je dodacia lehota písomných numerologických alebo tarotových analýz?

Odpoveď: Dodacia lehota platených analýz je spravidla od 5 do 14 dní od prijatia platby. Na prelome kalendárneho roka sa doba môže predĺžiť na 21 dní. Analýzy je možné vypracovať do 3 dní od prijatia platby za expresný príplatok 10 eur.

·  Ako si môžem objednať Vaše služby?

Odpoveď: Registráciou alebo prihlásením sa na portáli a vyplnením objednávkového formulára pri každej službe v sekcii Služby. Objednávku Vám následne potvrdíme emailom aj s údajmi o dodacej lehote a platobných podmienkach.

·  Je možné objednať si Vaše služby emailom, alebo je nevyhnutné zaregistrovať svoje osobné údaje na Vašej stránke?

Odpoveď: Registrácia na našom portáli prebieha prostredníctvom uvedenia nicku a emailovej adresy. Ostatné údaje uvádzať nemusíte, aj keď na druhej strane ich vypísanie Vám uľahčí objednávanie našich služieb alebo tovaru. V zmysle zákona o ochrane osobných údajov osobné dáta, ktoré poskytnete prostredníctvom objednávkového formulára budú použité iba na účel, pre ktorý ste ich zadali a nebudú bez Vášho súhlasu akokoľvek poskytnuté tretej osobe. Na Vaše prianie budú kedykoľvek Vaše osobné dáta vymazané z databázy.

·  Je možné si s Vami dohodnúť konzultáciu prostredníctvom telefonického rozhovoru alebo skype?

Odpoveď: Konzultáciu prostredníctvom SKYPE poskytujeme a môžete si rezervovať termín v sekcii Konzultácie. 

·  Môžem si Vaše služby objednať aj zo zahraničia?

Odpoveď: Samozrejme, že áno, pri vypĺňaní objednávkového formulára uveďte, prosím, že ste momentálne v zahraničí a my vám pri potvrdení objednávky navrhneme najvýhodnejší spôsob úhrady za naše služby. Zatiaľ sme všetky objednávky do zahraničia vybavili k spokojnosti klienta.

·  Môžete mi poslať analýzy na dobierku?

Odpoveď: Bohužiaľ nie, pretože sa nám opakovane stalo, že klient si dobierku neprevzal… Tím Slovenskej Numerologie venoval čas a námahu objednávke, a práca vyšla nazmar. Ak si želáte mať analýzy v „v papierovej“ forme, stačí pri objednávkovom formulári príslušnej služby zaškrtnúť voľbu DOPORUČENE POŠTOU. Objednávku Vám potvrdíme a vypracujeme a zašleme po Vašej úhrade klasickou poštou.

·  Mám od vás numerologický program a nechce fungovať pod novším operačným systémom. Čo s tým?

Odpoveď: V programe numerologie je veľmi dôležitý dátum, preto je treba údaje v používanom operačnom systéme vždy prispôsobiť tomuto dôležitému údaju. Skôr ako spustíte program, pozrite si vo Vašom operačnom systéme nastavenie zobrazovania dátumu. Program nefunguje často v prípade, ak je nastavenie dátumu iné ako slovenské, napr. anglické (Veľká Británia), prípadne je nastavený neštandardný formát dátumu, napríklad s medzerami, lomítkami či iným oddelovacími znakmi. Rovnako skontrolujte aj nastavenie formátu času. Ak Vám program i napriek tomu hlási chybu, odfoťte prosím obrazovku s chybovým hlásením a zašlite nám ju. – odfotenie urobíte tak, že  stlačíte tlačidlo prtsc ale PrintScreen, obrazovka sa Vám odfotí – spustíte program Skicár alebo v eng windows paint a kombináciou kláves Ctrl V vložíte fotku do programu – následne obrázok uložte a zašlite ho na náš e-mail

·  Nechce mi spustiť Váš program priamo zo zaslaného CD. Prečo mi nefunguje?

Odpoveď: Nami zasielané programy potrebujú ukladať údaje do rôznych pomocných súborov a na CD médium sa nedá zapisovať, preto program nefunguje alebo vypisuje error či iné hlásenie o chybe. V žiadnom prípade nespúšťajte programy priamo z CD, ale prekopírujte si ich podľa zaslaných inštrukcií do svojho PC a až potom spustite.

·   Nedostala som emailom potvrdenie objednávky mojich služieb, čo mám robiť?

Odpoveď: Ak ste uviedli adresu typu – azet, gmail, hotmail, post, pobox, yahoo, zoznam a pod. je možné že, naše potvrdenie objednávky ste nedostali, alebo ho nájdete v zložke spam. V takom prípade nám zašlite emailom objednávku priamo na info(zavináč)numerologia(bodka)sk a podľa možností uveďte alternatívnu emailovú adresu, prípadne telefonický kontakt.

·  Ako sa mám prihlásiť na odber informačných emailov vašej stránky o aktualizáciach a naopak odhlásiť?

Odpoveď: Prihlásiť sa môžete na hlavnej stránke úplne dole Prihlásenie do mailingu napísaním do políčka e-mailovú adresu a kliknutím na tlačítko Potvrdiť. Odhlásiť sa môžete zaslaním emailu na info(zavináč)numerologia(bodka)sk, kde do emailu napíšete KONIEC alebo Zrušiť a Vašu emailovu adresu vymažeme.

·  Neviem prečítať zaslané prílohy k vypracovaným analýzam, prečo?

Odpoveď: Všetky vypracované analýzy, vrátane príloh a obrázkov, sú pred odoslaním uložené vo formátoch, čitateľných akýmkoľvek internetovým prehliadačom (pdf, gif, jpg). Doporučený postup: Uložte si všetky prílohy na disk vášho počítača a v Prieskumníkovi Windows pravým tlačítkom myši vyberte voľbu Otvoriť čím a nastavte z ponuky Internetový prehliadač, resp. príslušný program. Samozrejme všetky zasielané prílohy sú bezpečné na otváranie a kontrolované pred odoslaním na počítačové vírusy.

·  Pokúšala som sa zaregistrovať, ale neprišiel mi potvrdzujúci email o vytvorení účtu, a keď sa chcem opätovne zaregistrovať, nedá sa mi z dôvodu, že účet existuje, ale v skutočnosti neexistuje. Viete mi s tým nejako pomôcť?

Odpoveď: Potvrdzujúci email o vytvorení účtu Vám neprišiel pravdepodobne z toho dôvodu, že ste uviedli nesprávnu emailovú adresu – preklep, chýbajúce písmeno a pod. Skontrolujte si aj zložku SPAM. Ak sa chcete opätovne prihlásiť, do 24 hodín sa registrácia automaticky zruší a môžete znova požiadať o registráciu.

·  Potvrdenie objednávky som dostala, aj som uhradila poplatok avšak už mesiac čakám na vypracované analýzy!

Odpoveď: Odoslanie vypracovanej objednávky Vám oznámime vopred. Zriedkavo sa nám stalo, že sa emailová správa vrátila ako nedoručená – údržba na poštovom serveri Vášho poskytovateľa internetu, zrušená adresa a pod. V takom prípade Vás kontaktujeme na alternatívny kontakt a dohodneme zaslanie. V každom prípade nás neváhajte kontaktovať.

·  Som podnikateľ a chcem si nechať vypracovať analýzu Profesionálneho profilu mojej firmy, ale chcem vedieť, či mi vystavíte aj doklad.

Odpoveď: Samozrejme, vystavíme Vám daňový doklad FAKTÚRU (aj s vyčíslením DPH, ak ste platca DPH) a text – Poradenstvo – Profesionálny profil v sume rovnajúcej sa cene objednaného profilu. Takýto doklad bez problémov môžete zahrnúť do účtovníctva a nákladových položiek firmy.

·  Uviedol som správny e-mail ale nedostal som žiadnu odpoveď, prečo?

Odpoveď: Potvrdenia zasiela náš systém automaticky. Občas sa nám zaslané emaily vracajú ako nedoručené, dôvodom môže byť nesprávne uvedená e-mailová adresa – preklep, alebo údržba techniky u poskytovateľa služieb internetu.  V takomto prípade zasielame email opakovane, v prípade že ste uviedli telefón, tak Vám zavoláme, alebo napíšeme na poštovú adresu – ak ste uviedli.